Primadonna


Story Primadonna Linkies Stuff
Le Girl

Assalamualaikum. AHLAN WA SAHLAN to this blog. Do follow me :D


Scream!

To Study The Abnormal is The Best Way of Understanding The Normal

Master!



Dibo The Gift Dragon

yeay. dah siap mencantikkan blog. new look lagi??
aku peduli apa. tengah bosan ni. cuti almost 3 months. it makes me sick of all those rubbish status on facebook, twitter. guys please. i feel like u guys really mess up my wall. sikit2 nak post pasal pakwe/makwe. i'm not jealous at u but i just feel like u guys are annoying. simpan je la perasaan korang tu dalam hati masing2. tak perlu nak show off sangat. such saying like "i miss u ___________" 
 it would be better if u put a status something like " i love my mother/father".isn't it?
____________________________________________________________________
ok enough. sendiri mahu ingat ok.
next story. on 24th dec kami 3 family had dinner at bagan lalang.
*sometime kalau gathering macam ni best juga. 
tapi kalau ada yang super duper annoying pun boleh tukar mood orang lain juga.

abaikan caption yang merapu tu.


aku suka tengok cartoon. instead of tengok citer ala2 princess like barbie. aku suka juga tengok cite Dibo The Gift Dragon. citer2 cartoon ni la yang mengajar aku supaya upgrade english. kalau korang dengar betul2 pronunciation english movie dengan cartoon english, adalah sangat berbeza. sometimes adult ni diorang gunakan bahasa singkatan. sesungguhnya itu amatlah tidak bagus untuk kami2 yang lemah english ni. sebab, kalau kami bahasa inggeris ni kami gunakan untuk penulisan (dalam exam) and bila ada speaking test. we should speak by using formal conversation. it's the way yang kitorang akan dinilai. aku dapat lihat perbezaan ini time aku 1st sem at cfs. speaking memang hancur. dapat band 6 je. 3rd sem aku upgrade sikit. dapat band 7. and 4th sem aku upgrade and learn how to improve the way i speak in front of invigilator.

nah tengok sikit cerita ni. best giler  :)






Labels: , ,