Primadonna


Story Primadonna Linkies Stuff
Le Girl

Assalamualaikum. AHLAN WA SAHLAN to this blog. Do follow me :D


Scream!

To Study The Abnormal is The Best Way of Understanding The Normal

Master!



BACK TO SCHOOL

Morning!!!!!! eh..silap2
sobah al-khair
i'm a primadonna girl. yeay. that's my blog's name. i'm happy with that. someone told me "primadonna kau. hot gitu" haha. it's not about being popular or famous or et cetra. it's about the way i express my feelings, my unsatisfied feelings, my extravanga ideas or whatever.  ;p
dulu my friend pernah cakap. "kau ni takde life ke?" kenapa??
"sebab asyik duk dalam bilikje. keluar pon pergi kuliah, beli makanan"
kenapa?? - again sigh-
"sebab kau perlukan fresh air untuk bagi pernafasan pada otak kau yang dah penuh tu"
tak penuh lagi. ada lagi ruang besar yang perlu di isi.
"yeah at least join us going somewhere"
like what?
"night market? outing?"
ok. drop the subject.
seriously. aku seorang yang pemalas. aku malas nak buat sesuatu yang tak mendatang kepentingan bagi aku. tapi sebenarnya aku silap. we should study smart not study hard.
relevan ke?
yes! sebab kalau sekuat mana pon ang duk blajaq tapi tak paham2 jugak. tu namanya study hard. sangat susah nak masuk otak ang pelajaran tu.
tapi kalau kita study untuk understanding diri kita. naaa tu dia. tu baru study smart.
mula2 masuk cfs aku x suka kuar pegi memana tempat yang tak patut. tapi sem lepas (2nd year), almost every weekend aku join roomates aku pegi pasar malam. kadang2 waktu petang kitorang melepak depan padang. tengok brothers main bola. (bukan mengskodeng atau usha okey.jangan salah faham) sambil2 minum jus. ahhhhhh...nyaman sangat. baru terasa semua beban hilang. jadi kita sangat perlukan udara luar supaya minda kita berkembang dan terbuka luas. tak de la jadi sempit. senang sikit ilmu nak masuk.kui kui kui...  :D
ok . malas nak taip lagi. apa yang aku nak cakap. 
*khas untuk bebudak sekolah. aku masuk semester baru pertengahan januari. jangan jeles u olz. haha

bai~ wassalam...

peace no war no revenge  :D

Labels: , , , ,