Primadonna


Story Primadonna Linkies Stuff
Le Girl

Assalamualaikum. AHLAN WA SAHLAN to this blog. Do follow me :D


Scream!

To Study The Abnormal is The Best Way of Understanding The Normal

Master!



MUHASABAH DIRI

a few days ago. i had a brief chat with armin. happy to hear that she's fine. Allhamdulillah. what a relief news is she told me that she's just dating with a guy. graduated with a degree of ..what...oh, i forgot. how old i am. sheessh..never mind. at least she can release all burdens in her mind about mistreat guy.
haha.
-----------------------------------brief introduction :)-------------------------------------
woah...morning peeps... it's been a while yg aku dah tak update blog ni. clishe words berhabuk, bersarang, and ntah apa2..haha..
previous entry aku ada post yg bahawasanya aku telah meningkatkan prestasi aku.and Alhamdulillah pointer aku semakin cemerlang [masuk lift tekan sendiri] :P
secara rasionalnya agak sukar untuk aku capai tahap tu.jika tak disebabkan something foolish happened to me . tak mungkin aku mampu. tapi orang kata kalau tak cuba belum tahu.
sebelum ni memang aku PERNAH ada perasaan mushy2 and cheesy2 thing kat someone. tapi bila difikirkan balik, ya Allah.. aku telah merugikan banyak masa aku selama ini..
sem 3 yg lepas, baru aku sedar bahawasanya special relationship is just making you become insane. haha.. kadang2 boleh hilang kewarasan otak jika difikirkan balik. contohnya, kalau korg tengok rakan korang yang duk dating time belajar, diorg duk kata study tapi tangan ada hp. aren't they're focusing on nothing? then diorg duk kata subjek tu susah nak score, lecturer ajar tak faham. tak.. bukan... bukan itu pointnya. masalah utama adalah fokus. kalau dah asyik sangat gayuting, messaging, skyping, twittering, facebooking all those social places yg boleh dijadikan tempat luahan hati, macam mana nak fokus pada study. wahai girls diluar sana. sayangilah masa anda. lelaki yg bertanggungjawab takkan buat pasangannya jadi lalai.
naaa...... menung kejap. muhasabah diri. aku jadi macam ni sebab...takde pape..ngeeee...sbb dah lihat pengalaman kengkawan aku..bila diorg break up mulalah tak lalu makan la, sakit la, pening la, pointer jatuh, ponteng kelas.. ok enough membebel..
apa yang aku nak sampaikan. jika kita betul2 ada target dalam hidup kita, then kita usaha, nescaya kita boleh capai walaupun kita bersusah,berhujan,bersakit2..aku bersyukur, aku struggle sem lepas...[struggle sikit je], aku cuba untuk melonjakkan diri aku dalam kelas, aku tak puas hati bila tengok kawan sekelas aku dapat lebih dari aku [tapi jangan down kan orang yang berjaya pula] .. bila exam aku try jawab mana yang aku yakin betul jawapannya [yang aku tak taw aku tinggal je] ..then hasilnya amatlah memuaskan. aku target tak banyak. asalkan lepas untuk mohon scholar time degree nanti. sem depan nak target dapat 4.0.yeahhhhh
ada orang approach aku , nak jd bf gua konon.. hello..kalau mak ayah ang yang bagi ang makan..baiklah berkhidmat utk orang tua ang dulu. aku dah malas nak layan CINTA MONYET ni. tak kemana. cinta selepas kahwin lagi nikmat. benda yang halal sentiasa diberkati Allah S.W.T. percayalah.
ok..nak sambung buat kerja. daaaaa.. wassalam
peace no war no revenge :)

Labels: , , ,