Primadonna


Story Primadonna Linkies Stuff
Le Girl

Assalamualaikum. AHLAN WA SAHLAN to this blog. Do follow me :D


Scream!

To Study The Abnormal is The Best Way of Understanding The Normal

Master!



syukur

Alhamdulillah syukur... Gembira tak terkata bila tengok result exam sem lepas. Sesungguhnya Allah itu Maha Adil.. Kalau kita berusaha bersungguh-sungguh nak capai kejayaan dan berserah padaNya, InsyaAllah kita akan dapat apa yang kita nak..
Semua ini telah terbukti.
berasa lega dan bersyukur :
1) Alhamdulillah dapat dean's list
2) Alhamdulillah exit EPTwith band 7/9
perkara yang ke-2 tu yang membuatkan aku risau bukan main kepalang lagi. yela..mana tak risaunya , aku start dengan level 4, level yang paling low kat cfs. then x exit juga.separuh dari kawan2 aku exit.sedih.. and aku naik level 5, but still tak exit.haaa..yang ni tinggal aku n member aku lagi sorang yang x exit..lagi sedih.. aku dah rasa give up gilerrrrr.. sampai nak quit cfs ni..menyampah dengan keupayaan bahasa inggeris sendiri..then aku naik level 6. bila masuk level 6, kelas campur dengan 1st year student. aku n member aku sorang nih je yang 2nd year. rasa mcm tortured giler kot. budak2 dalam kelas tu pon duk perli2..eeeee.. geram pun ada juga..tapi sebenarnya bende2 mcm tu jadikan kita lebih bersemangat. kalau xde bende perli memerli, tegur-menegur pasti aku lupa..n duduk di takuk lama. then,, lecturer nampak aku mcm give up dengan english..dia bg semangat. dia suruh kitorg buat banyak2 practice..so... hasilnya..  aku exit!!!!
ALHAMDULILLAH.
:)
peace no war