Primadonna


Story Primadonna Linkies Stuff
Le Girl

Assalamualaikum. AHLAN WA SAHLAN to this blog. Do follow me :D


Scream!

To Study The Abnormal is The Best Way of Understanding The Normal

Master!



RINDU :)


hai peeps....lama x update...RINDUNYA!!!

rindu???jeng3..ok jgn nk menggatal dlm entry ni..

****************

cukupla intro yang entah apa2...seriously aku rindu nk mengepost entry banyak2..tapi apakan daya...masa suntuk wey...masa sangat mencemburui aku...hahaha....semakin meningkat umur semakin cemburu masa dgn kita..kan3...sapa sokong?? put ur hands up..yeah,.*i'm not the kpop lovers.bhahaha

xtaw nak tulis apa sbb banyak sangat bende nk letak dlm ni..tp.xtaw nk sort citer tu mcm mne...
1st thing..my oldest sister nk kahwin...everyone already knew it la...citer lapuk..wakaka
2nd thing... aku dah taw buat coklat..hahaha..just lend my hands utk tolong akak aku buat coklat..katenya utk hantaran..xtaw knp die x nak beli je..kan sng..aigooo..xpe...dpt pengalaman...
3rd thing...aku dh start blaja kete..jumaat ni test jpj....wish me luck baby.
4th thing is sukenye bila dpat tahu rslt final exam ditunda n kuar on 4th jun...oh yeahhh...*menari pusing2 mcm patung patung barbie.