Primadonna


Story Primadonna Linkies Stuff
Le Girl

Assalamualaikum. AHLAN WA SAHLAN to this blog. Do follow me :D


Scream!

To Study The Abnormal is The Best Way of Understanding The Normal

Master!



BANZAI :D

BANZAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 happy gile bila exam final dah habis..sbnrnya habis hari isnin lps tepat jam 5,30 ptg pd 22 oct 2012. eh...tak. sebenarnya aku dah start enjoy pukul 4,55 ptg..keluar exam awal. bukan sbb terer..tapi dh tak taw nak jawab apa. kui3. redha dgn result yg mendatang. tapi kira ok la sikit.. daripada classmate aku nani ,,dia ajak aku keluar kul 4,45 ptg . tapi aku tabahkan diri aku supaya bersabar sikit. 
bila waktu petang tu, aku dan mirah keluar cari makanan sebab nak release tension. seriously bila kita muntahkan idea2 yang kita dah telan sebelum exam, rasa lega sampai tak terkata. i feel like sing a song on a stage in front of crowds...ok. cukup untuk mengarut.. :)
waktu malamnya apalagi..sesi mengemas barang seloker yang entah macam apa. kemas buku2 dan notes yang bersepah.basuh baju,, ,,dan yang palinng penting waktu tu bilik aku seriously mcm tongkang. sebab semua sibuk mengemas. tapi bukan kemas sangat pon. apa yang ada je..haha.. aku plan checkout hari rabu petang sebab driver amik petang after dia habis kelas..jadi aku bajet malam esoknya baru siap2 kemas betul2. tapi hari selasa tu kitorg plan untuk outing bersama roomates..hoyeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!
selasa 23 okt 2012
10 pagi : bangunn dari tidur, mandi, gosok baju and get ready untuk keluar. dan pagi tu juga baru kitorg sure nak keluar ke mana. and final decision has been spoken out by syera that tempat best untuk lepaking is KLCC..dan sebulat suara menerima cadangan beliau... woaahhhh..dah macam meeting tergempar je ayatnya..haha
11,30 pagi : masing2 dah siap and ready at depan lobby khadijah college .. everyone was thinking at that time...... nak keluar cemana...pak guard kasi ke..tak kena tahan ke...msalah yg harus diselesaikan dengan kadar yang segera..almaklumlah kalau korg nak taw..ini la cara hidup budak cfs iium. sneaking kalau nak berlepaking kat luar campus.. ni semua sebab rules dia yg strict. ..tetibe kami terlihat seorang sister yang kelihatan bersendirian untuk menaiki sebuah teksi yang akan menghantanya ke salah sebuah stesen bas or keretapi.. after bermanis kata dengan sister tersebut, kitorg pon join dia ke kl sentral. ok la..destinasi yang tepat..haha...jimat duit sister itu  sebab kitorang tumpang sekaki and dapat ringankan tambang dia..

aku tak nakk cerita apa yang berlaku di tempat2 yang kitorg pegi... nnt ceritanya jadi clishe.haha

apa yang aku nak kongsikan pengalaman bersama sahabat. 
saingan = sahabat, 
musuh= sahabat, 
teman = sahabat

kadang2 kita kenal saingan lebih daripada kita kenal sahabat.
kadang2 kita kenal musuh lebih daripada kita kenal sahabat.
kadang2 kita kenal teman tapi tak kenal sahabat.

hargailah sahabat anda. buangkan tabiat sekiranya anda suka berkawan dengan hanya memilih luarannya sahaja. bak kata omputih don't judge a book by it's cover ..dan janganlah kita kenal orang itu melalui rumors yang ntah pape ntah.. korang kena ada pengalaman dengan orang itu sendiri baru korang boleh nilai dia ..o kieeee............................

nak  ucapkan 

selamat hari raya aidil-adha

 aku dah dengar takbir bergema.. jadi nak chow dulu..k bei~~~~~~~salam..

PEACE NO WAR  :)